Jag ska hala fram en manual mellan dina ben.


Publicerat den: 2008-11-01 [13:41:06]

Goddag och välkommen november månad! En väldigt vacker lördagsmorgon att vakna till med frost på marken och solens skinandes in i sovrummet :) Och idag är det alla helgona. Dagen då vi tänker lite extra mycket på de som inte länge finns bland oss levande. Ikväll ska jag tända ljus för alla dessa älskade människor som står mig närmast i hjärtat och vara tacksam för de som finns runt omkring mig. De som ger mig kärlek här och nu.

Och nu. Nu i denna stund pinas jag för fullt.
Sitter och tragglar på en hemtentamen.
Tycker sådant är helt meningslöst.
De kunde lika gärna lagt ditt en salstentamen och extra timmar på att lära oss tyda CTG kurvor istället för detta traggel.
När kom barnmorskeyrket att bli vårdvetenskapligt må tro???
Kanske är det så att jag får hala fram mina vårdvetenskapliga artiklar och förlösa när jag väl sätter igång...


det återstå att se.


Kommentarer
Postat av: Angel

Hoppas det gårt bra för dig gumman,jo efter den 27/11 börjar mitt egna arbete tillbaka.

Vi kommer träffas var tredje vecka och sen efter ett tag träffas vi kanske bara en ggn i månaden osv men just den 27/11 släpps alla måsten och vad jag får och inte får äta.

2008-11-01 @ 15:27:21
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, hjärtat är för mina barn. Lycka till med hemtentan, kör hårt ;-) Trevlig helg.

2008-11-01 @ 15:31:06
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jaa visst är det en underbar dag idag! eller var, nu är det ju mörkt igen haha...

hoppas det går bra med pluggandet, du klarar det säkert galant!



kram sötis!

2008-11-01 @ 16:48:19
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag har samma åsikter som dig angående idol! :)



och nu är det söndag, uscn vad dagarna bara springer förbi.

Kram!

2008-11-02 @ 08:54:05
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin