En pappa och en dotter.


Publicerat den: 2008-10-31 [13:09:35]

Ohhhh happy friday idag ju :) Vad skönt med fredag. Och fastän jag ofta är ledig så är det n ågot speciellt med helgen. Dagen började med ett underbart kondition/styrke pass på SATS och här hemma har jag hunit med att gå igenom allt inför den kommande tentamen nästa fredag. Imorgon ska jag börja skriva på hemtentamen också :/ Så här tidigt under förmiddagen blir det till att byta om och möta upp far min för lite kaffedrickande och prat, skratt och tid tillsammans. Pappa och jag har verkligen roligt ihop. Vi kan prata om precis allt. Och har precis som mamma alltid funnits vid min sida.

Vad ska ni göra denna fredag då?


Fin bild på en stolt pappa och en stolt dotter under bröllopsfestens sista stund.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är som tränar så ofta som du gör!! :)

2008-10-31 @ 13:49:36
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin