Få tid och rum med träningen.


Publicerat den: 2008-10-28 [14:53:33]





Här är min nya älskling där jag kommer kludda ner en massa träningsglädje och pepp ord :) En otroligt bra och stor kalender där träningen och livet får dela plats med vackra bilder, trevliga recept och kloka ord. Och eftersom träning är min bästa medicin under vardagen så blev jag otroligt glad av att hitta den här godingen inne på Bokia. Läste ni föresten att träningen lidrar både ångest, sömnsvårigheter och trötthet??? Att det kan kännas hemskt att lämna varma sängen en novemberdag för att spendera tid på gymmet eller naturen... Men att det är JUST då du verkligen borde träna!!!! Vi är skylldiga kroppen det här. Så rör på er människor - ni kommer att må sååå mycket bättre.   

En bra början på 2009 med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller helt och hållet med dig.. ska på ett bodyPUMP pass på SATS idag :) Blir väl härlig träningsvärk imorgon ;)



Kramar gumman!

2008-10-28 @ 15:40:06
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin