Inte bara gulle gull.


Publicerat den: 2008-10-06 [19:49:18]





Så skönt att äntligen vara hemma fastän jag är hemma på heltid denna veckan också. Dagen har inkluderat en massa plugg plug och plugg och huvudet sprängs av all denna information. Den här utbildningen innehåller verkligen inte en massa gulle gull utan är bland få saker som snuddar vid min gräns av vad jag klarar av.  Ush så jag tjajar om detta now a days men eftersom jag kommer att få pyssla med detta fram tills åtminstone nästa jul så får det bli så helt enkelt.
Morgondagen kommer åter igen att spenderas på SATS och plugget på biomedicinska. Inte så där wihoooo men vad ska man göra :/


Kvällen idag ska bara spenderas med något glas vin och lite bra musik.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

jag tycker det låter kul att plugga, men det känns säkert jobbigt och tufft när du är mitt uppe i det =)

Men ganska snart är det över, ett år går fort! och du kommer klara det galant!



regnkappan är köpt på gekås =)



kram

2008-10-06 @ 20:10:53
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Angel

Ja visst är d jobbigt men i slutänden når man drömmen =) ha en härlig kväll gumman

2008-10-06 @ 20:19:33
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin