Borta bra men hemma bäst!!!


Publicerat den: 2008-09-22 [16:59:59]





Tillbaka från Norge mina vänner och det känns kempegreat som de brukar säga där borta.
Det blev lite tidigare än jag trodde men eftersom jag gjorde dubbla pass hela helgen så fick jag ihop dryga 35 timmar på jobbet. Och så ska jag även skriva en ledarskapstentamen här hemma innan vi åker till Spanien. Norge var okey. Drammen var hur gullig liten stad som helst. Lägenheten på 160 kvm som jag delade med en annan kvinna hade fantastisk utsikt över staden och det var fräscht och fint innuti :)
Arbetet ink. som sagt ett boende med palliativ vård. Sedan jobbade jag även på en medicin avdelning och till slut på en kirurgisk avdelning. Arbetet som syrra i Norge är en aning annorlunda än här hemma. Jag är van att ta beslut och jobbar rätt så självständigt. I Norge blir det inte så mycket sådan, utan jag har en " högre" syrra över mig under hela arbetspasset :/ Och alla mediciner ska dubbelsigneras... (?) Underbart att vara tillbaka in Sweden igen ska ni veta.
Darling hade inte en aning att jag skulle få komma hem tidigare och blev helt chokad när han hittade mig här hemma idag :) Inte visste jag att man kan sakna någon så mycket som vi har saknat varandra!

Uppdaterar mer ikväll nu ska jag börja med ledarskapstentamen.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan...Hoppas att resan var en trevlig resa..Allt bra med dig denna nya veck? krammar

2008-09-22 @ 18:24:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår att det är skönt att vara hemma :)

När är det ni åker till Spanien? Härligt med lite sol i de här höstrusket.

Det känns som att jag inte har hängt med i svägnarna, har du jobb o lägenhet i norge? Eller är jag helt ute o cyklar?

Kram!

2008-09-22 @ 18:50:06
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh så skoj att få komma hem till maken efter så mkt jobb!!



men då förra sommaren, var du hemma pga jobbet? minns inte riktigt =(.



kram!

2008-09-22 @ 19:19:51
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad mysigt att ni har saknat varandra då mycket :-) Han måste ha blivit själaglad när du helt plötsligt var där hemma, förtidigt och allt.



Kram på dig!

2008-09-23 @ 10:58:12
URL: http://rent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin