Tänk så bra livet är.


Publicerat den: 2008-09-16 [18:45:35]

myspace comments




Hej hej och godkväll Sverige :)

Här har vi haft en alldeles underbar dag - jag och mina två pojkar. Bla. varit ute på lunch, hämtat mina läsglasögon och så har jag hunnit plugga över ett kapitel också. Bravo Teddy! Ikväll blir det endast en lung kväll framför tv:n för att därefter hamna i säng tidigt. Imorgon är det dags för skolgång igen och en tidig morgon på buss 100 till Borås. Då mina vänner, då är kaffet min bästa vän :)
Hur som så har dagen bjudit på en massa tankar och funderingar igen. Här hemma när inget jobb finns att sköta så kan alla möjliga tankar dyka upp i huvudet. Denna gången handlade de om livet igen. Kanske har det att göra med bloggen som Stina tipsade om. Kort och gott drevs den av en cancersjuk flicka som igår somnade in i sin hem omgiven att nära och kära. Inläggen hon skrev presenterade en sådan livsglädje och kärlek till livet. Hon skrev om små vardagssysslor som om det var det bästa som kunde hända. Livsglädje rakt igenom. Jag tycker bara att det är synd att vi andra ska behöva läsa om en sådan fruktansvärd tragedi för att inse hur underbart livet är.

Godkväll.


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: hihi taack :) a eller hur :D

2008-09-16 @ 19:38:01
URL: http://nathaliehennings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin