Ett mysigt besök & mötet med farbror doktor.


Publicerat den: 2009-04-27 [22:03:23]




Godkväll älskade vänner.

Här hemma har vi haft fullt med en god vän som kom över på en mysig fika med sin fina och söta dotter. Flickan kom 3 månader för tidigt menmår i dagsläget bra. Nemo var så tagen av barnvagnen och satt och stirrade på det lilla knytet där inne. Så fort flickan började gny eller röra på sig satt han på sin vakt och spanade :)  Flickan fick ligga lite på golvet så att Nemo fick hälsa och han gav henne en och annan puss på huvudet och armarna. Vilken bra vakthund vi har här hemma. Känns verkligen tryggt någon dag när vi själva blir föräldrar :) Sedan så tycker jag att det är helt okey att utsätta barnen för husdjuren så fort det bara går. Ett husdjur som sedan tidigare finns med i bilden ska inte behöva byta familj eftersom barn numera finns med i bilden. Skaffar man ett husdjur så räknar man ju med att ha de hos sig minst 12-20 år och då brukar barn ingå någon gång under denna period. Det är ju inte så att jag lämnar bort mannen för att han inte längre passar... hahaha.  Sjävlklart förutsatt att barnet mår bra och att det fungerar bra hemma.


Hur som. Imorgon ska jag och mannen min iväg till sahlgrenska eftersom det är dags för mig att träffa en doktor. Vi ska gå igenom mina provsvar från provtagningen under mars månad och så får vi se vad han säger om MR. Jag är nervös och plockar därmed ner datorn nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Angel

Tänker på dig i daag gumman och hoppas allt går bra

2009-04-28 @ 06:32:35
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack :) ja d va ingen som kunde tro att ja har sån IQ? det döljer jag bra ;P

Hoppas det går bra hos doktorn idag! Skickar några kramar från mig och Algot!

2009-04-28 @ 08:28:22
URL: http://svasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon mitt hjärta..Jag är hemma för jag mår väldig illa & är förkylder..Kan inte vara på jobbet som jag mår..Jag mår helt tvärtom om man jämför med förra omgången..så det verkligen goda tecken..Hoppas att du får bra svar på proverna hos läkaren.Ha en skön tisdag.kram kram

2009-04-28 @ 09:04:04
Postat av: Mindy

Godmorgon mitt hjärta..Jag är hemma för jag mår väldig illa & är förkylder..Kan inte vara på jobbet som jag mår..Jag mår helt tvärtom om man jämför med förra omgången..så det verkligen goda tecken..Hoppas att du får bra svar på proverna hos läkaren.Ha en skön tisdag.kram kram

2009-04-28 @ 09:04:13
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin