Fungerar bloggen dåligt?


Publicerat den: 2009-04-15 [11:39:39]



I situationer som dagens så väljer jag istället att ligga på en båt med en Red Bull i min hand.


Hej hej mina vänner. Tydligen är det något fel på bloggen. Har ni svårt att skriva till mig eller? Jag vet inte vad felet i så fall skulle kunna vara, så det gäller att vänta och se som vanligt.  Vad gör ni annars idag då? Jag själv sitter på biomedicinska och skriver ordbajseri. SKIT med andra ord. Försöker slutföra ett arbete som ska vara inne IDAG och det går åt helvete. Senare idag är det öppet hus på SATS och där ska de tydligen köra 30 min pass under hela dagen.

Ville mest önska er alla där ute en trevlig onsdag.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Åh vilken underbar bild!! Önskar man låg på nåt liknande ställe själv...

Tack för dina kommentarer:) Ska bli lite bättre själv, men har fullt upp med ex-jobb o så har det ju varit påsk.



Hoppas ditt skrivande går framåt. Nu ska jag jobba vidare:) Kram

2009-04-15 @ 12:29:23
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vilken härlig bild!



vad bra att felet är fixat nu, tycker det är en hel del bloggar som inte går att kommentera i!



kramar

2009-04-16 @ 16:21:29
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Vilken underbar bild gumman

Kram/N

2009-04-17 @ 08:19:58
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin