Du vackra Skåneland.


Publicerat den: 2009-03-13 [17:57:58]





På väg till Skånelandet igen. Denna gången till Trelleborg för att hälsa på svärfar som är hemma en sväng från Spanien. Ikväll ska vi mysa med god mat från havet - vilket var min beställning :) Imorgon blir det valfritt och Melodifestivalens final. Under söndag blir det till att hälsa på makens faster med familj. En helg fylld med släkt och vänner. Amningsarbetet är färdigt och då är jag lugn i kropp och själ. Nu ska jag koppla av med min älskade man.



Glömde nämda om den fina awarden jag fick av den här sötnosen.
Tak tack och åter tusen tack. Jag skickar alla mina älskade läsare en STOOOOOOOOR kram och önskar er alla en riktigt, riktigt trevlig helg. Tack för att ni finns och bryr er.



Önkar er alla där ute en trevlig fredag.
För det ska vi nämligen ha.
kram kram

Kommentarer
Postat av: Martina

jo hon växer på bra:)

hihi jo ibalnd kan jag få såna ryck så imorogn blir de nog kanelbullar;P hihii!

Hoppas du får de trevligt i skåneland, låter som ni kommer få de underbart med släkt och vänner:D

har vart på en promenad i 2 timmar coh knäppt:D

kramar

2009-03-13 @ 19:08:48
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll hjärtat..Så du ska ner till min hem stad..:) Vart bor din svärfar då? Nästa gång får du säga till så vi får träffas på en trevlig fika..HA en trevlig resa ner.kram kram

2009-03-13 @ 19:39:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas ni får en underbar helg här nere!! Och att det inte blåser för mycket på er ;)



Jodå, det gick bra hos vetrinären. Nu vet vi förmodligen vad som är fel, så han ska äta lättsmält mat i några dagar dvs kokt torsk, kokt ris, eller kokt kyckling o kokt pasta, + 1 dl fil om dagen. han fick även en spruta antibiotika.

Så jag hoppas att han snart är helt okej igen :)

2009-03-13 @ 22:35:08
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin