En tid utan minnen.


Publicerat den: 2009-03-11 [19:47:21]








Sitter för tillfället och laddar inför dvd filmen från våran tid i Hurghada 2004. Jag och familjen hade åkte iväg för att komma bort från den hemska olyckan. Vi åt, drack och åkte omkring så gott vi kunde. Mamma pappa och deras nerknarkade dotter som levde på sömnmedel och Stesolid . Jag gick mest omkring omgiven av dimma och glada människor. Ingenting och ingen kunde komma åt mitt psyke. Jag var låst. Jag minns inte så mycket av Egypten från den gången men jag hoppas att våran tid där nere denna gången blir great.

Vad gör ni denna onsdag då?
Jag har sovmorgon imorgon.
Då ska jag & lille mannen gosa i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag sitter o slappar här och framför tvn, tittar lite halvt på semestersvenskar och drömmer mig bort.. vad gör du?

2009-03-11 @ 20:28:06
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Josefin

skola, jobba & slappar :D själv?

2009-03-11 @ 21:02:15
URL: http://missexclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin