Mardrömmar all over...


Publicerat den: 2009-11-26 [10:28:33]

Mardrömmar om avrättningar med giftinjektioner. Mardrömmar om Nemo som ströps och en massa massa blod. Ush vilken hemsk natt det har varit. Och inte blir den bättre av att jag satt och ordnade upp D-uppsatsens resultat i koder och kategorier i drömmen heller. Ibland tvivlar jag på om den verkligen kommer att bli godkänd...




Men som våran handledare Mollan säger:

Veckan den har 7 dagar och dagen den har 24 timmar.
Om vi lägger ner allt vi kan i uppsatsen så kommer vi att lyckas.
Så måste jag tro just nu.
Fast det är väldigt svårt.


Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon gumman..

Fan vad jobbigt att ha en sån hems dröm..Ja man kan undra varför man får såna drömma & vad det tyder på..Har köpte en bok med tyda drömma ska börja läsa den en dag..Brukar drömma mycket & i bland slår dem in & det är rätt jobbigt..men det brukar oftast bara vara härliga drömmar så..& det tackar jag för..Några san drömmar har jag varit med om...Jag var i Thailand med min kära första resan tillsammans & hade en hems dröm om min bros son att han var skadad & åkte ambolans så jag var tvungen att ringa hem & fråga om allt vara bra men det var det inte för det stämde in & då blev jag jag jätte rädd för mig själva..men allt slutade bra men ändå..Hoppa att det kommer gå bra för dig med upsattsen men det tror ajg på.kram kram

2009-11-26 @ 10:46:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Petra

hoppas du får en bra dag du med och lycka till på träningen

2009-11-26 @ 10:55:21
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Antoaneta

Kavo pravish, merudieva? :D

2009-11-26 @ 11:40:53
Postat av: Maja



God eftermiddag min sköna!

Nu sitter jag i skolan o pluggar psyk b :) Går bra!!

Var hemma hos Lizette o Milton förut på lite fika o passade den lille söta medans lizzan va ute med dexter, var sååå mysigt! Tänk han är redan ett halvår snart är sjukt va tiden går fort!

Och snart är du klar med din uppstas hjärtat, det går fort..även om det inte känns så just nu aså gör det det :)



Jag längtar till lördag, va ska vi laga?



Puss puss majs

2009-11-26 @ 15:55:22
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Anonym



God eftermiddag min sköna!

Nu sitter jag i skolan o pluggar psyk b :) Går bra!!

Var hemma hos Lizette o Milton förut på lite fika o passade den lille söta medans lizzan va ute med dexter, var sååå mysigt! Tänk han är redan ett halvår snart är sjukt va tiden går fort!

Och snart är du klar med din uppstas hjärtat, det går fort..även om det inte känns så just nu aså gör det det :)



Jag längtar till lördag, va ska vi laga?



Puss puss majs

2009-11-26 @ 15:58:45
Postat av: Teddy

Tonic : pydlydhavam i beseja s magistara koito pisha. Nspravo shte stana oshte po crazy!!! Ti KAK si? Bg skoro;)

2009-11-26 @ 18:40:16
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nä men usch & fy för mardrömmar. Som tur e har jag inte drömt mardrömmar på många år.



Lycka till nu, det fixar du! försök att ta det lugnt bara. Glöm inte att andras :-)



Massa kramar till dig!

2009-11-26 @ 19:01:46
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jag är säker på att du kommer klara av den galant.

vad ska ni skriva om?

2009-11-26 @ 19:36:08
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin