Är jag duktig om jag kissar på den eller???


Publicerat den: 2009-10-23 [21:49:27]





Jag förstår inte varför folk lägger sig så mycket i detta.
Jag går inte runt och lägger mig i deras privatliv eller deras lovemaking där borta i sänghalmen. Jag bryr mig men jag lägger mig aldrig i. Folk får skaffa barn precis när de vill och de flesta i min bekantskap har barn eller så väntar de barn. Min finaste vän Ivelina väntar också barn men vad gör det??? Vi är inte MINDRE vänner för att hon väntar och jag INTE.


Varför är det så gulle gull så fort någon plussar?
Jag är lika mycket fin och bra vare sig jag får ett pluss på Clearblue eller inte.
Jag är inget undantag bara för att jag jobbar med mammor och barn.
Jag babar och dadar och älskar alla mina vänners småttingar - och alla bloggvänner för den delen.



MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det behöver inte betyda att jag spenderar alla mina lediga stunder i sänghalmen heller.
Eller åt att sitta och tänka på att babba och dadda är världens gulligaste heller.
Jag tycker FAKTISKT inte det.
Jag och den jag älskar skaffar småttingar när vi båda vill och OM vi KAN!!!!
Jag kanske inte kan... Har ni tänkt på det???





Och nej.
Tänk inte på det.
Det är inget
NI behöver tänka på.
Det är
MIN ensak.
Ni som lägger er i kan dra ett lakan över er så hörs vi en annan dag
.





Är jag en bajskorv nu?
En B-A-J-S-K-O-R-V?
Korv...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar hur som hjärtat!



Love you o hoppas du haft en fin dag,

ringer imon puss puss din majsa

2009-10-23 @ 22:09:38
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Du är absolut INTE en bajskorv. Du är en helt underbar vän :) Låt inte folk trycka ner dig, du vet vad som är bäst och gör det du känner för.



sv: Förvärkarna håller fortfarande i sig och även en del foglossning. Men det gör mig inget, för snart kommer lill*n ut :)

2009-10-23 @ 22:36:21
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Angel

Åh gumman,tänkerockså som du jag e skitorolig att inte kunna pga ätstörningen :/ samtidigt som jag verkligen vill är jag livrädd. Men som tjejkompisen sa man ska inte öva det är när man slutar det händer så vi får se. Förstår inte va som hänt riktigt men hoppas du berättar på bloggen den dgen det är dags. STOR KRAM

2009-10-24 @ 06:20:48
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

jobbigt med sånt folk.



och du verkar absolut inte vara en sånn :)



jag hade ingena ning om vem som åkte ut ifrån idol, du då? var de rätt?

2009-10-24 @ 07:41:40
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mammtankar

Ojdå. vilket härligt utbrott. Inte för att jag fattade något men ;)

2009-10-24 @ 08:10:07
URL: http://sarahjosefinegustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hei lelio, ne razbiram nastroenieto ti zatova obqsni na balgarski pls. :-) Hubava sabota i nedelq

2009-10-24 @ 10:37:24
Postat av: Teddy

Hahaha leljo imam prijatelki koito prosto ponjakoga ne mogat da malchat. I malko se jadosah!!!

Hybava sabota i na vas;)

puss o kram

2009-10-24 @ 12:24:32
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej Teddy!



Jag förstår ditt utbrott!! (det vet du!;)..

Fan vad LE man kan bli på det där ibland alltså!

Stå på dig gumman! Vi vet båda att folk alltid ska

lägga sig i fast de inte har nån rätt till det över huvud taget?? Så jävla fräckt och respektlöst! Sen noll förståelse för att man kanske tycker att det är PRIVAT eller känsligt för en annan lixom..



Bara för att alla andra skaffar barn betyder väl inte det att jag måste?? Och om det är 1 person kvar i en vänskapskrets som inte skaffat så är det något fel på den?? Snacka om förutfattade meningar vissa har..



Sen behöver det ju inte betyda att man har problem med sexlivet (som vissa vänner väljer att tro :/) utan kanske bara att man upptäckt något som heter preventivmedel.. ;) Eller att man har andra planer..



Vill man inte så vill man inte, kanske kommer en dag när man vill men inte kan, eller så kan man..



Hursomhelst så är det ju ingen annans bekymmer...



Sen så är ju inte vi sämre människor för att vi inte vill/kan skaffa barn idag..



Tack för ditt svar på FB! Du är så söt :)



Trevlig Söndag

2009-10-25 @ 13:55:50
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Älskade underbara vän!

Du är en helt underbar maniska tycker jag.

Jag blir gallen på folk som ska lägga sig i saker dom ej har med att gjöra!!



Du /ni vet själv vad som är bäst fär er precis som det är fär mig och min make.

Älskar ditt inlägg hära det är så rätt på all punkter.

Massa med varma krammar till dig vännen.

KRAM!

2009-10-25 @ 18:26:10
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin