Dagen har ju ett slut...


Publicerat den: 2009-09-03 [20:52:41]

PUUUUUUUUUUUUUUUUUH vilken dag. Vilken intensiv men lärorik dag.
En skittaskig kurva. Orolig föräldrar. Spring in och ut på rum. Doktorer överallt. Blod, svett och tårar och till slut -
.
.
.


TILL SLUT EN VÄLSKAPT & ALLDELES PERFEKT LITEN BÄBBE :)

Kunde man bli lyckligare? Sååå underbart när en sådan förlossning slutar så väl. Både lärorikt men intensivt för mig... Och man kommer ju på. Att dagen också har ett slut. Att denna torsdag också har en The End. Och just nu är det verkligen The End för mig känner jag. Underbar spinning och god mat kommer skicka mig till sängs snart.




jag är trött nu.
ska snart sov.
behöver sömn.
take me away...


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Älskade vän!

Vilken dag du har haft,men vad underbart att den slutade så lyckligt.

Saknar dina små hej i min blogg.

KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Vad roligt att det slutade så lyckligt =) Man lär sig så otroligt mycket på praktiken till skillnad från skolbänken. Kramisar och ha en underbar fredag!

2009-09-04 @ 07:52:37
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Maja





Vad är det man brukar säga slutet gott allting gott ;)



Du är bäst hjärtat bättre barnmorka år dom leta efter!!!!



Puss,puss majs

2009-09-04 @ 11:01:04
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: fine

bra jobbat! :D



ja du får surfa runt lite, jag har precis börjat blogga igen efter sommaren. Om du inte har mig på bloglovin så kan jag rekommendera det. Det har jag använt för att hålla kolla på dig i sommar, hihi :D



Trevlig helg gumman, hoppas du mår bra. ta hand om dig. det är mycket viktigt.

2009-09-04 @ 11:23:25
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Linda

åå vilken härlig dag det låter som du haft, eller kanske ett bra avslut.. Härligt jobb:D

Hoppas att allt är bra med dig gumman??

Ha en bra start på veckan!

Ta hand om dig!

kramar

2009-09-07 @ 05:50:24
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin