She can´t love you...


Publicerat den: 2010-02-05 [22:24:45]



Love love this song. Många fina och mindre fina minnen.
Men utan (mindre) minnen vore livet vääääldig tråkigt...
Eller hur.
Så nu kommer en av mina favoriter.
Hejjjjj - folks- jag behöver inte åka på uppdrag på 9 mån iaf.
Det är som en graviditet.
...tack o lov...



She can't love you like I can
Her awful love just cant compare to what I have
She can't touch you like I do
'Cause when she touch you, you pretend it's me and you
There's no way her love's as good as mine
There's no reason for you to waste your time

When we were together, you told me what you didn't like
And you went out and got exactly that type
Except that your new girl is nothing compared to me
Everything that she did wrong I always did right


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag skulle lappa mer än gärna om jag haft symaskin eller nål&tråd..

Är ju perfekt o lätt o fixa själv :)

Va synd med Lizzan då, hoppas hon kryar på sig! <3

Miss u, hur har din kväll varit?



Puss

2010-02-05 @ 23:42:59
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Becka

Ja, den där läkare borde inte få träffa några patienter. Inte om han är mot alla som han va mot mej, i alla fall.

På måndag ska jag uppsöka en annan läkare. Jag vill ha hjälp, kvalificerad hjält och någon som lyssnar på mej.

Han frågade inte ens var på ryggen jag hade ont....usch, blir upprörd bara jag börjar tänka på det igen.



Hoppas du har en skön helg!

Vad händer hos dej idag?

Kram!

2010-02-06 @ 09:57:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin