Att ägna tiden åt nya liv...


Publicerat den: 2010-05-21 [09:48:08]

Vi är internet lösa för tillfället eftersom modemet blev kvar hos makens kursare efter veckans studieträff. Och jag själv har haft fullt upp med att förlösa småttingar och kommer även ägna hela helgen till detta. I bagaget har jag nu en hel del födelseanmälan bakom mig och det är magiskt att varje gång få skriva ett sådant i mitt namn<3 Idag är det fredag och en ledig dag för mig och vovven. Just nu springer han omkring i hundgården medans jag dricker mitt morgonkaffe och njuter av värmen och alla underbara sommardofter. Hoppas ni alla får en lovely fredag.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

va mysigt, med småttingar!



jag ska också jobba i helgen, håller tummar att vi båda får en bra jobbhelg :)



vad pluggar din make?

2010-05-21 @ 09:56:23
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon hjärtat..Hoppas att du får en skön fredag med vovven..

Skoj att hjälpa till och förlösa små bebisar :) Nu har jag lagt upp en bild på klänning o skor o lita annat skoj..Ha en skön helg.kram

2010-05-21 @ 10:43:13
URL: http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin