Smulan & jag i vecka 33 :)


Publicerat den: 2010-10-23 [11:18:36]




Godmorgon lördag. Vilket vackert väder vi har gbg- huh?!! Nej - men vad göra?
Svar: Ingenting.

Mannen är på jobbet och jag gör mig redo och inväntar far min. Vi brukar ju ha våra små fina stunder varannan lördag - då det är endast jag och pappa. Nemo och korv i magen är ju också med :)
Korven och jag går in i vecka 33 idag btw. Varje morgon kickar hon igång ifrån ljudet av min röst :) Underbara ungen som skrämmer slag på sina föräldrar.

Igår kväll hade vi det inte så roligt tillsammans :(
Korvens mamma nästintill kröp omkring här hemma med sammandragningar - medans livet inne i magen tyckte nog att det var skönt att bli masserad av livmoderns aktivitet. Men men...
Allt för henne.
Alltid.

Annars växer magen och jag glömmer oftast att jag har den där.
På morgon vill jag med lätthet skutta ut ur sängen men saktas ner av all tyngd och hårda sparkar inifrån.
Under dagen går jag in i skåp, dörrar, lådor. You name it.
På kvällen jäser jag som en liten rund gris i soffan.
Att vara gravid är verkligen sexigt.



Trevlig lördag.


Kommentarer
Postat av: louise

Härliga magbilder =)



Ja de har verkligen ina väckarklockor, i vanliga fall är det vid halv 7 han vaknar och det är ju ok =)

Det tog lång tid men nu har jag äntligen vant mig, men lätt var det inte =)



Förstår att du börjar bli skraj, det börjar ju närna sig nu. Det är ju ng man inte kan föreställa sig, inte jag iallfall.

men som du säger allt för de små.



Har som tur är inte alldeldes för mkt att göra på jobb så det har inte alls varit stressigt, skönt.

Klockan 13. så alldeldes strax =)



Hoppas att du hade det trevligt igår och får en trevlig helg



Kram på dig

2010-10-23 @ 12:23:07
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Saannis - 2barnsmamma inom 1år

Hahah ja känner verkligen igen mig :) Men det är mys att vakna med sparkar i magen. Önskar dig en trevlig helg!!

2010-10-23 @ 13:03:15
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Sofie

Man skulle nästan kunna tro att du är gravid sötis ;)



Såååååå underbar mage!!!



Kram

2010-10-23 @ 15:14:26
URL: http://ibilderochord.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ser att din mage också växer :) man är ju inte precis snabb av sig, det kan man konstatera och inte så värst smidig heller...

Ordet sexig, ja-a undrar när vi blir det igen :P hihi!



Hoppas du har en fin helg :)



Kramar!

2010-10-23 @ 16:57:09
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Martina

God kväll gumman!



haha gillar de du skrev om att gå in i skåp och de och att sen ligga på soffan som en rund gris de stämmer ju så gott som haha:)



fin magen din är:) har de snöat i gbg också? här i uppsala har de då inte kommit nått men i stockholm.



vet inte vad de är dottern har men feber har hon och går i vågor men bättre att hon får sånt nu än när liten kommer:)

bara inte jag åker på något här!



Hoppas ni har en underbar och mysig lördag

kram

2010-10-23 @ 19:13:26
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh så fin du är <3

2010-10-24 @ 11:02:38
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin