Vart kommer dessa humörsvängningar ifrån?


Publicerat den: 2010-10-05 [17:55:22]

Sorry för dålig uppdatering så där efter ett inlägg som förra. Jag ska inte vara så taskig och lämna er undrandes. Ingen bäbbe tack och lov. Smärtan försvann efter en massa massa vila, tack och lov säger jag bara!

Jag har bara varit allmänt sur och tvär idag - inte alls roligt att umgås med mig och tur är kanske för mannen som jobbar till sent ikväll. Jag själv hade iaf. inte önskat att umgås med mig själv... För jävlig var jag.

 Vart fasen kommer alla dessa humörsvängar ifrån?
Ena stunden är jag snäll som ett lamm medans jag i nästa blir helt koko i mitt lilla huvud. Ajaja. Skärpning.


Vad gör ni idag då?
På en tisdag och allt...

sh001.jpg image by yescomm


Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Jag tror bara man förstår dom där hormornella rubbningarna om man själv varit gravid för man hugger verkligen som en kobra ^^



Skönt att höra att allt är bra med er =) Nää nu får du prata allvar med henne och säga åt henne att stanna inne =)



Ja de ska jag :) tack och lov har febern släppt verkar de som och jag har hällt i han noskapin så kanske vi får sova i natt! :D



Kramar till dig och bebban!

2010-10-05 @ 20:48:08
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Åsa

Inte är det lätt med dessa hormoner i kroppen, så är det bara, undrar hur det blir när man fött? det återstår att se, man kommer väl lipa dagarna i ändan då för att man är så lycklig och allt det där...:)

Vad bra att det blev bättre med vila :) vi vill ju att bebisen ska stanna en stund till :)



Kramar

2010-10-05 @ 22:36:28
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Jannie

Dessa hormoner...

Jag var likadan! Fast mer lipig typ...

Tok-glad ena stunden o sen låg jag o grät o kände mig som världens ynkligaste...

Det är bara o hoppas att idag blir en glad dag!

Puss o kram

2010-10-06 @ 09:40:42
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin