Glad påsk mina vänner.


Publicerat den: 2011-04-22 [09:05:40]

Nu är det påsk. Äntligen, äntligen. Så jag har längtat. Nu känns det verkligen som att våran resa närmar sig med stormsteg och dagarna här hemma i götet är fantastiskt soliga och helt enkelt underbara. Anelias mamma är utvilad också - första gågen sedan hon föddes faktiskt, hahaha. Jag vet inte vad som fått korven att sova 11,5 timmar dessa dagar, ( instoppning av napp x 3 kanske) men det har hon gjort iaf. Kan det inte få fortsätta så? Jag orkar så mycket mer då. Prutta med munnen tex. Spela Allan under måltiderna, då hon är så hungrig att tårarna kommer eftersom gröten inte mättar med det samma. Då spelar jag Allan. Allt för att hon ska sluta upp med tårarna och äta sin gröt.

Men vem är Allan förresten?


Yay. Nu är det påsk. Vi har påskpyntat lite här och var här hemma. Lite kycklingar, påskris och idag ska vi måla äggen. Under helgen kommer även mor och far på middag så helgen blir nog väldigt fin.


Glad påsk på er.


Glad påsk önskar Anelia er allihopa. Här med sin nya solhatt.


Mys efter badet.


Våran håriga skatt solar sig.


Våran rullis :)


Kommentarer
Postat av: Mira

Glad påsk på er vännen, hoppas ni får en underbar helg!

Stor kram

2011-04-22 @ 09:43:48
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Sötnosen :) Skönt att du har fått sova :) Det behövs verkligen. Haha så ni gör också pruttljud. Ett litet tips bara, se upp att hon inte gör det med mat i mun ;) Hahah Lovisa har fått den ovanan så jag får massa mat på mig. Ha en trevlig påsk. Massa kramar

2011-04-22 @ 11:05:35
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Hoppas ni har en underbar påsk :)

Vad är det för resa som ni planerar?



Kramar från oss!

2011-04-24 @ 18:22:23
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin