Om en endaste...


Publicerat den: 2011-08-11 [21:48:11]






idag är det 7 nätter kvar.
7 gånger då jag kramar en kudde, klädd i klädsel, utan min älskade bredvid.

7 gånger kram med denna kudden är sju gånger för mycket.
Men så jag längtar hem.
Ja, en hel massa.
Längtan.


Jag tror att lillkorven också längtar.
Hon har varit strange varje gång pappa Pär försvinner.
Idag fick hon slagga middag med mig.
Det gick......... inte alls ....

hahaha.
Hon pillade ur mig mina två ögon.
Min näsa.
Hon fes och babblade.

1 timme senare somnade hon på mig.
Mys.


Ja det är mys.
Händer typ aldrig.
Man får passa på jaooo.


om en vecka är jag i hans famn
åter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin