Yes- true:)


Publicerat den: 2011-12-16 [15:48:28]


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Hahah ja du så sant så! ;) och jag håller med det där om vården. Är så trött på att få höra att men det är ju ditt kall så därför behöver du inte hög lön. Say what?! Sen att man bara skär ner på personalen för visst klarar ni er med mindre personal för det är ert kall. Aaargh! Nu har jag turen att ha ett bra jobb inom äldrevården där vi faktiskt bryr oss om de äldre. Alltså inte bara personalen ytan hela organisationen. Jag är stolt att jobba där. :) och lönen helt ok, jag får ut lika mycket på 75% som på sjukhus med 100%. Och då jobbar jag bara dag medan på sjukan jobbade 3 pass. Och vi var på rapport igår :) massa kramar till er finingar!

2011-12-17 @ 17:49:26
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Johanna

Så jäkla bra!!! Vad önskar du dig av Tomten?

2011-12-19 @ 20:43:46
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin