Återkommer. . .


Publicerat den: 2011-07-24 [11:37:07]

ikväll.




kl: 15:45 bg time.

Börjar med att sända mitt varmaste deltagande till alla som drababades av Ondskan i ett så lungt land som Norge.
Även i de lugnaste vatten...

Lite seg med att sitta här har jag varit men ni vet ju hur det är.
Söndag och vi tar det lungt här hemma. Det är endast mannen som har jobbat och slitit idag.
Hjälp sin svärfar att rensa och frakta bort träd från deras trädgård och kom nyligen hem helt sönderbränd i fejat och på armarna.
Jag får helt enkelt ta igen solningen genom att steka i en si så där 1 timme. Det brukar räcka för mig.

Pigment säger jag bara =)



Helgen snart över.
Igår var vi och firade en gemensam vän som fyllde år och korven som hos sina morföräldrar.
Lite paff blev man när det endast bjöds på starksprit.
Jag som inte tål det tackade nej tack till drickan.
När gänget bestämde sig för att dra ut, runt 02 tiden, åkte mannen och jag hem.
Mycket skönt!!!
Dessa bulgarer och sen?... utgång alltså =)



Idag var vi iaf pigga på morgonen och trippade över till mor och far för att mötas av en superglad korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin