OOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTT


Publicerat den: 2011-07-03 [19:37:00]

i min rygg och nu får det vara nog. Imorgon blir det läkare här i Varna.
Kan knappast ställa mig upp utan hjälp och det knakar i alla knotor och fogar, förmodligen saker som drar ihop sig efter graviditeten, men man vet ju aldrig. Lika bra att kolla upp om det kan vara någon inflammation på G. Inte lätt att kånka omkring på våran lillstora korv... Hon är också väldigt kinkig dessa dagar och vi tror allt att det är bissingar som är på väg i lilla munnen... Lilla gumman då. Hon gråter och protesterar och biter på allt och alla. Sedan dregglar hon som Pavlos hundar också.


nu säger jag iaf godnatt från en regnig och mulen Varna.
Svara på kommentarer imorgon efter att jag har lagt våran skatt.


Ps: Imorgon kan vi säga att denna veckan kommer våran älskade Pär ner till oss. Äntligen. Vi längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Krya på dig älskade fina vänner.

Kram/N

Postat av: Martina

Hej vännen!

nämen oj de lätt inge bra gumman, hoppas dem kan hjälpa dig där nere så du slipper ha ont.



Krya på dig



stor kram

2011-07-03 @ 22:19:18
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: sandra

ÅÅh vad underbart med semester i Varna! Hoppas du får något mot ontet i ryggen! När kommer ni hem från Varna?

Mååååste ses snart, inte bara säga att vi ska det=). I augusti börjar jag ju jobba i Frölunda.



Kraam

2011-07-04 @ 11:23:17
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Aj, aj, aj.. Det lät då inte skönt din stackare

2011-07-04 @ 12:53:37
URL: http://saratilling.se
Postat av: Nöjesportalen



Checka in bloggen me nya storfilmer varje dag!

Det är hlet gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-04 @ 13:15:17
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars lilla hjärtat!

Lider med dig :(

Hopaps läkarna är snälla o tar väl hand om dig!



Massa kärlek,majsan

2011-07-05 @ 06:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin