Vilka värmande ord <3


Publicerat den: 2011-05-29 [19:56:03]

Men ohhh så glad jag blir. Loggar in och finner en helt underbar kommentar från en annan bloggerska. Hoppas det är ok att jag citerar dig. Blev bara sååå glad och längtar så efter att återgå till jobbet...någon dag, längre fram så klart =) Blir alldeles salig och sprittig i kroppen när jag tänker på alla underbara människor som man för det mesta stötar på inom jobbet. Men just nu trivs jag bra här hemma.

Vi sjunger Imse vimse, äter välling, går på promenixer och sover som gudinnor. Hur som- tack för fina ord. De värmer verkligen ♥

Hej!
Jag hamnade här aven slump ( hittade en länk från en annan sida) och jag tror du var med när min dotter föddes i Borås för 1,5 år sedan. Ville egentligen bara passa på att tala om att du är den bästa barnmorskan jag träffat ( och eftersom jag har fyra barn så har jag träffat några stycken)

Söt liten tjej du har förresten!
Kram


 

 

 

Lillstumpan och jag har varit ensamma denna helg. Mannen har varit i de djupa Smålandsskogarna och haft whiskeyträff med grabbsen hela helgen. Nu är han dock hemma och jag tänkte skuffa ner mig bredvid honom för att få bli kliad på ryggen. Underbart. Ha en fin start på veckan.



Men fasen, jag dör alltså. Se så fin mössa H&M fått in. Köpte en i blått gjorde jag också. Sjömän är ju inte klädda i rött inte. Inte i rosa heller. Ajaj kapten säger jag och lyder henne hela dagarna lång =) På natten lyder hon mig, för det mesta iaf.

Våran fina sjömansflicka


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är klart du får citera det!

Kram

2011-05-29 @ 20:13:20
URL: http://lyckligamammadagar.blogspot.com/
Postat av: Vera

Låter kul med en bra kommentar :)

2011-05-29 @ 20:57:54
URL: http://verastudio.blogg.se/
Postat av: maja

Finaste sjömansflickan någonsin!



<3

2011-05-30 @ 07:59:26
Postat av: Martina

förstår att du vart glad av den kommentarern gumman sånt måste verkligen liva upp hela dagen:)

gud så söt mössa har ju själv sett den på H&M och funderar faktist själv på att köpa den så underbart söt fast jag titta på den röda men då slitter Emilia av sig den för den hade snörren hahah!



skönt att mannen din är hemma igen:) man måste ju ut coh roa sig med killarna också men förstår att de är mysigt när han är hemma sen igen hihi:)



Hoppas er helg varit bra

kram

2011-05-30 @ 09:24:19
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Godmorgon snäckan..Underbart när man får såna fina komplimanger..

Söta bilder på sötnosen..

Som det ser ut som denna gång är det nog e tös som växer sig stor i magen på mig..men de kunde inte säga hundra men de kunde inte se någon snopp denna gång..Så vi får se längre fram om det stämmer om det är en tös eller inte.Ha en skön måndag söta.kram kram

2011-05-30 @ 10:02:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna

Imse vimse spindel ;)

2011-05-30 @ 21:01:11
URL: http://seluna.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Jannie

Tvivlar inte två sek på att du är den bästa barnmorskan ever!8kan jag ringa dig om det blir en nästa gång??hi hi hi)

Underbart att få en sådan kommentar!Va gulligt av henne!



Va kul!att kunna bjuda på ett garv.Tycker oxå den är så sjukt rolig.Snusk-kärringar vi är...ha ha ha

TACK!Samma här.Älskar vagnar,men samt så är det så svårt.Men hittills(har ju bara vart ute med den en gång) så är vi toknöjda.Så jäkla smidig den är!O bäst är ju ändå kaffe hållaren...haha ha



Sötaste sötaste Anelia!Den "hatten" var ju bara för söt.En riktig liten sjömansflicka.

Så du va gräsänka hela helgen??Visst är det iaf lite skönt att va ensam ibland på kvällarna?Även om man är bortskämd med att vara två om våra små guldklimpar.

Bra där oxå!Ett glas vin,var ju det minsta du var värd!

Hoppas du hade en fantastisk mammas dag oxå!

Inte illa att vi har en egen dag!



Solen är på g hitåt igen verkar det som.HÄRLIGT!!

så hoppas du kommer ut en vända idag o får njuta!

Massa kramar o puss till sockerbiten från Victor

2011-05-31 @ 07:44:32
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Sanne - Ensamstående mamma till Lykke

Underbar kommentar du :-)



Då vet jag vilken barnmorska jag vill ha, kan ju drömma om att du hjälper mig nästa gång. Haha!

2011-05-31 @ 19:16:08
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Godmorgon gumman.söta bilder på sötnosen..Som du vet så kan man aldrig vara helt säker förs den dagen man får bebisen i famnen..Men de kunde inte se någon snopp så vi får hoppas att det är en tös denna gång som de trodde det var.

Hoppas att allt är bra med söta dig denna onsdags morgon.kram kram

2011-06-01 @ 07:50:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: MATILDA FRITZ

åh vilken sötnos :) & vad fin design du har på din blogg.

2011-06-01 @ 13:31:32
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin