September all over...


Publicerat den: 2011-09-01 [20:04:34]







September är här åter igen.
Förra året så var vi i Varna så här dags, helt ovetandes om att lilla Anelia skulle önska att titta fram några dagar senare :( Natten mellan 2 & 3 september kom de första sammandragningarna...

Många böner.
Mycket mediciner.
Sprutor.
Undersökningar.
Väntan

& (tack och lov) tre månader senare så tittade ju våran skatt fram, färdigbakad och helt perfekt.
TACK GODE GUD FÖR DET!!!




Imorgon är det fredag.
Fredagsmys.
Fotboll.

Under lördagen kommer våra fina vänner J & L från England på besök med sin fina son O.
söndag säger vi bye bye Sverige för 10 dagar framåt.


Trevlig kväll.



Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vännen!

Skönt att hon höll sig kvar så pass länge som hon gjorde eran lilla smula!



va mysigt med besök av vänner från englnad hoppas ni kommer få de mysigt tillsammans och va härligt att åka utomlands, skulle med vilja komma bort och mysa med familjen men får kankse bli nästa år eller nått:)



jo jag hoppas jag kommer få ett ja så kommer gå på hel spänd här framöver hihi;P

va trist med anställningsstopp:( de finns ingen BVC eller MVC du kan komma in och jobba på eller är de förlossningen som lockar?



ja jag har ju fast tjänst men vill ju bort ifrån den då jag inte trivs därav att jag chansar måste kommer inte må bra att komma tillbaka till det jobbet sen alla hör av sig till allt coh andra men inte till mig så folk jag pratat med tycker de är mobbning:S

Aja bort ska jag i alla fall och hoppas jag kommer nån vart med doula och sånt ska upp och prata med förlossningens chef här i nov/ dec och höra om jobb känns mer personligt.



Hoppas du snart kommer få något gumman så du kommer igång som barnmorska och med de yrke du älskar:)



massa kramar



2011-09-02 @ 09:00:54
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

2011-09-02 @ 13:30:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Vart ska ni resa bort i 10 dagar då? Skönt att komma från några dagar med..Ha en fin resa vart ni än ska ..kram kram

2011-09-02 @ 13:31:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Vad skönt att prinsessan inte tittade fram för tidigt! Måste ha varit skrämmande för er! Jag är inte ett dugg avis, nej inte alls. Vill inte alls resa, nej inte alls då... eller jag försöker nog bara intala mig själv... Massa kramar från oss!

2011-09-02 @ 20:58:14
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Föresten tack för rösterna :) Och ja vart rinner tiden iväg. Våra små blir stora. Haha kommer nog tycka att det är jobbigt om hon börjar vilja festa för ungt. ;) Massa kramar igen!

2011-09-02 @ 21:03:11
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: jessica- mamma till Melwin

Jaaaa, tack gode gud attt er lilölstumpa ville hålla sig kvar och komma ut någorlunda i tid...



Nu sitter ni på planet, eller nej.. imorgon gör ni de.. förstår att det måste vara jobbigt om man är sååå flygrädd.. är själv inte de, me har andra fobier, saker jag inte tycker om.. som blir väldigt jobbiga när man måste utföra dem.



HA DET NU BÄTTRE ÄN BÄST!!! va rädda om varandra och njuuuut.... stor bamse kram till er från oss i Mölndal

2011-09-03 @ 22:15:38
URL: http://jessicafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin