Med blick...


Publicerat den: 2012-01-07 [23:19:30]

Eftersom man är alltätare inom musiken så sitter jag just nu och lyssnar på...



wait for it...







.
.
.
.
.

Eric Clapton och låter- River of tears.
Det är något med datorn och går inte att länke för tillfället. Men googla så kommer ni till allt.

I somras när det bara var jag och korven kvar med mor och far och Nemo så klart nere i Varna, så gjorde far en god, iskall drink till mig i deras hus. Vi var på bottenvåningen minns jag. Jag hade lagt mig i soffan efter en lång dag och ville bara sträcka ut mig i deras sköna soffa. Jag låg på höger sida och blickade ut över deras trädgård.
Fönster från grunden upp till taket och utsikt över en sol som gick ner och havets vågor.


Pappa stod och kokade kräftor.
Musiken dånade på.
Underbart.





Sedan kom det.
En god. Iskall drink från far.
Vi drack varsin och bara lyssnade på musiken och tittade ut över horisonten tillsammans, jag och far.
Jag tyckte att det var fint. Vi var tillsammans och det var speciellt.
Han rockade till lite med sina knän där han satt och jag med mina händer eftersom jag låg ner.



Inte från samma kväll men ändå. Färska kräftor men med alldeles för mycket salt...


Jag och maken på husvisning i Varna. Grannar till mor och far...



Fin trädgår. Där i mörkret syns mors och fars hus...


Min finaste som chillar, på deras altan med oss som grannar :)




på den tiden låg hon bara ner...



Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vännen!



va mysiga bilder, nu längtar man till sommaren! Och vilket härligt hus!



Hoppas allt är bra med er

kramar

2012-01-08 @ 09:40:01
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jannie

Åååååå vad underbart det låter!

O kräftor.Jag ÄLSLKAR´t!

nu längtar man ju inte direktmindre till sol o värme... Tack ska du ha! ; )



O duktig tjej som "går" omkring.Tänk vilken värld som har öppnat sig!O tänk vad härligt att mamma får lite mer att hålla koll på... hi hi hi

Hoppas ni får en fantastisk vecka!

När har du planer på att börja o jobba igen förresten? Massa massa kramar

2012-01-09 @ 07:17:19
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin