En knut i min mage...


Publicerat den: 2012-09-09 [17:20:50]

Nu när semestern är slut ink lite VAB och en hel del mys hemma då dagis varit stängt är det således dags för mig att återgå till jobbet som vanligt.
Imorgon börjar allvaret och jag kommer att arbeta på BB Borås fram till slutet på november.
Vad som sker därefter får ni veta en annan dag.
Det svider i min mage att jag ska behöva lämna min lilla gumma så pass mycket igen, men bra saker sker ju sakta;)


Ha en trevlig start på veckan.


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Hoppas ni har haft en fin semester finingar! Vi kom hem från Turkiet i morse och här var det vist lite kallare ;) Clara var vi tyvärr tvungna att omplacera :( hon trivdes inte alls med oss efter att vi fick barn. Tyckte heller inte om huset vi köpte utan gjorde sina behov inomhus fast vi var hemma. Morrade på Lovisa och gäster. Kunde inte gå promenader med henne för hon bara drog i kopplet så att vagnen krängde. Ville bara snabbt hem igen. Men som tur så var det ett pensionärspar som tog henne. De är vana med Jack Russells och hon trivs med dem jätte bra. Fast vi saknar henne enormt så mår hon bättre hos dem :( massa kramar till er!

2012-09-09 @ 19:15:28
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin