-Långledigt-


Publicerat den: 2013-11-28 [23:13:40]

& jag längtar redan till kneget. Så tokigt det kan bli.... Vill ha en utmaning. Adrenalinpåslag!!!!

Vill springa mellan mina patienter. Utöva mitt yrke. Hjälpa människor. Hålla hand. Se de i ögonen. Se in i deras hjärtan och själ. Vill utvecklas. Ge mig något att bita i. PÅ RIKTIGT.

Äsh men nu har jag ju ledigt.
Vi har fått upp lite lampor i hemmet också. Kristallkronan över det fina matbordet gjorde hela matrummet vackert. Ljusstjärnan är också uppsatt och till helgen kommer annat julpynt upp. Även bilder här på bloggen.


Vi kommer ha hela huset fullt med Skånesläktingar denna helgen:) Kommer bli kanon.
Tjohoooo .


Ja just det. Resan är bokad också. Mer om det en annan gång. Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin