- ja ibland skulle det vara trevligt-


Publicerat den: 2013-09-17 [20:55:13]


Kommentarer
Postat av: Frida

Hon vaknar inte jätteofta men kan vakna av mardrömmar eller skrika/gråta i sömnen, ibland är det toabesök. Har också en 2,5 åring som kan vakna och leta nappen. Eftersom jag oftast vaknar några gånger per natt och det har hållt på så länge så vaknar jag numera av minsta lilla ljud, det blir en ond cirkel, men det kan bara bli bättre. :)

Jag läser termin 2 och gör nu praktik på förlossningen, det är ju så himla kul men det är också ofta jag undrar vad jag har gett mig in på, allt känns så himla svårt! :)

2013-09-18 @ 08:52:19
URL: http://fantastiskafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin