-Bye bye Sweden-


Publicerat den: 2014-08-01 [21:21:33]

Hello Varna!
Yes, imorgon bitti så drar vi åter igen till vackra Varna och resan går via Norge. Min flygrädsla ska vi inte tala om. Den är helt absurd för tillfället och jag blir andfådd bara jag tänker på det där trånga flygplanet som jag kommer tvingas sitta i.....
Hur som  så kommer det att gå bra. Vi har ett helt drös med människor som väntar på oss nu och bäst av allt är nog min galna kusin. Herre Gud och milde tid så det kan gå när vi två är tillsammans. Jag har nog aldrig skrattat så mycket med någon i hela mitt liv :) så det blir säkert en toppen resa. Ja just det- mamma och pappa är de också där nere och väntar vilket betyder sena kvällar med kräftor och vitt vin och havet. 

Vovvsingen är åter på landet hos människor han känner vilket är tryggt för oss men både jag och Anelia var tårögda och tysta i bilen hem efter att ha lämnat av honom :( Vi älskar verkligen den där lilla skiten!!!!!!!!
Nu BÖRJAR SEMESTERN och många veckors ledighet ihop och därefter väntar ett sprillans nytt jobb på mig:)
Nä, nu säger jag hej svejs Sverige och HELLO VARNA :)

Ps: Vad som än händer så hoppas jag att vi kommer fram och jag älskar er alla som står mig nära!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hej älskade fina vännen min!
Hoppas resan gick bra? Tack för senast var underbart att ängligen få träffa underbara dig och A.
Jag är vergligen avensjuk på dig som är vid havet! vill med vara vid havet.. och inte i ett hus med flyttkartonger överallt. men om några timmar är dom bort för då kör Thomas ner dom till jobbet,har jobbat som en tok för att få allt uppplockad och på plats dessa dagar.
Blir rigtigt fint här i nya huset vännen. Kommer bilder när allt är klart.
Ha det underbart nu och njud min underbara vän. Hälsa familjen vi hörs.
KRAM.

Postat av: yasmine mamma till dennis

hoppas resan gick bra fin blogg

2014-08-06 @ 21:51:17
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin