Varna- I love you!!!!


Publicerat den: 2014-08-07 [17:31:05]

En bildbomb från Varna.

Från vår balkong i Galata.
Med min favorittjej på restaurang Sardinien i Varna. Världens godaste musslor gör de där.
Utsikt direkt från restaurangen.
En "vild" kväll med min kusin på balkongen. Det var väldigt lite "before" och väldigt mycket "after" den kvällen.
En fin kväll hemma hos mamma och pappa.


Samma kväll.

Trädgården har hunnit att bli vänligt fin hos mina föräldrar.

Där borta är havet yes.

En del av trädgården.

Trädgård igen.

Här är skönt att sitta på kvällen.

Huset.


Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

vad kul tack snälla
dennis tycker det ska bli så roligt att bli storebror.
idag har han namnsdag så vi ska ha tacos mys nu
kram

2014-08-07 @ 18:16:20
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Nathalia

Hej fina vännen!
Kul att se lite härliga bilder frå,eran semester.
Kram.

Postat av: yasmine mamma till dennis

ja ibland är det verkligen så.
Nu ska jag snart natta grabben har är så trött idag säger han
kraaam

2014-08-10 @ 18:19:06
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin